הדרכה של קידום אתרים בחברת מסה מדיה

איך לבחור חברת קידום אתרים?

בחירת חברה לקידום אתרים הוא לא משהו שאתם רוצים להקל בו אנשים. "אנשים משלמים אלפי שקלים בחודש לחברה שאינם יודעים עד כמה היא מקצועית, איך היא עובדת והאם היא בכלל יכולה לספק להם תוצאות… לאחר מכן הם מגיעים אלינו כבויים ו'מצולקים'…" כך אומר לנו דניאל מסטר מחברת מסה מדיה (https://www.masamedia.co.il/), אחת מהחברות המובילות בישראל לקידום אתרים. להלן כמה טיפים חשובים לבחירה מושכלת יותר של חברת קידום אתרים.

#1 – הסנדלר הולך יחף?

ובכן בביטויי מפתח כמו קידום אתרים או קידום אורגני קשה מאוד להתברג בתוצאות הראשונות. חברות קידום ותיקות יותר כבר שמו יתד על הביטויים וקשה מאוד להדיח אותן מהתוצאות הראשונות אלא לאחר שנים של עבודה קשה, סיזיפית ונכונה. משום כך הנושא של סנדלר הולך יחף הוא לא בהכרח תקף או תקף בערבון מוגבל. גם בתוצאה 30 בגוגל לביטויים תחרותיים הקשורים לקידום אתרים יש חברות קידום נהדרות, אולם ככל שחברת הקידום מדורגת גבוה יותר לביטויים מהתחום שלה, כך ניתן להבין מרמת הניסיון והמקצועיות שלה שהיא באמת חברה טובה שתספק תוצאות בסבירות גבוהה.

#2 – ניסיון

ובכן כל חברה יכולה לרשום על עצמה שהיא הוקמה לפני 10 ו-15 שנים. ניתן לבחון תעודות מקצוע או משהו שיכול להוכיח שהחברה או בעליה לפחות למדו את התחום בתקופה בה רשמו שהחלו לעסוק בתחום. בסופו של יום הניסיון הוא חשוב מאוד בכל חברת קידום אתרים וככל שהחברה מנוסה יותר היא עברה יותר עדכוני גוגל גדולים, שרדה את ההשפעות שלהם ויודעת כיצד להתמודד עמם כאשר יהיו כאלה גם בעתיד. 

#3 – אמינות ושקיפות

חברת הקידום לא יכולה לפרסם לכם את כל האני מאמין שלה בנוגע לקידום אתרים כיוון שזה משהו שבעליה ועובדיה צברו לאורך השנים, ביצעו התאמות ושינויים וגיבשו לידי תוכנית קידום אתרים שהיא מבצעת כשירות קידום שלה ומאמינה שהיא טכניקת הקידום הטובה ביותר, עם התאמות אישיות כמובן לכל אתר, עסק, תחום וביטויים מקודמים. למרות זאת אתם רוצים לבקש מהחברה לדעת לפחות כמה דברים מתוך מה שהיא מספקת לכם במסגרת התשלום החודשי, כמו למשל כמה אתרים יעלו לאתר שלכם בחודש? כיצד יראה הדוח שתקבלו? האם תוכלו לראות את הקישורים שתקבלו לאתר שלכם? ועוד.

#4 – שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים

מלבד השימוש בכלים חינמיים כמו גוגל אנליטיקס וכלים שונים לאיסוף נתונים, תחום הקידום האורגני דורש מחקרים מעמיקים אודות האתר, הגולשים בו, דירוג הביטויים בגוגל, שגיאות קוד ואינספור דברים אחרים המצריכים כלים מיוחדים לצורך מעקב, הסקת מסקנות וביצוע שיפורים ותיקונים. על כן חשוב לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שעולים כסף ולא מעט. כשחברת קידום חוסכת על הלקוחות בשימוש בכלים אלו היא אוטומטית מבצעת עבודה פחות טובה ופחות מקצועית.

אהבתם? אל תתביישו לשתף 🙂
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on whatsapp
Whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *