אישה שוכבת על סירה בבגד ים

הטרדנים החמים של בגדי ים לקיץ

בגדי ים הם הרבה יותר מאשר בגד שנועד ללבישה לצורך טבילה במים או שיזוף. בגדי ים הם אמירה אופנתית על העדפות אישיות לא פחות מבגדים בגודל מלא שמכסים את כל הגוף.

המשחק של גזרות שונות כאלה עם קווי המתאר של הגוף ומה שאפשר לעשות בהם הוא הסוד הגדול של בגד ים מוצלח והשנה אנחנו רואים טרנדים מעניינים מאוד שעושים בדיוק את זה ומאפשרים לכל אישה למצוא בגד ים שמחמיא למבנה ה גוף שלה, כבגד ים שלם או בשני חלקים. להלן כמה מהטרנדים שנראה יותר בחופי וליד הבריכה.

שלמים ופונקציונליים

הספורט כבר אינו לוקסוס ששמור למי שאוהב פעילות גופנית וכושר גופני. התוצאות הנהדרות של אימונים עקביים נראות מצוין גם כשלובשים בגדי ים שלמים והדגמים הספורטיביים והנוחים שמזכירים את אלה של הספורטאים בתחרויות שונות יהיו כנראה פופולריים גם אצל מי שלא מתחרה למחייתו.

הקווים היפים והמחמיאים של בגדי ים של שחייניות או אלה שמזכירים אפילו בגדי טניסאיות ישלטו גם בבגדי הים באופנה של הקיץ הבא. זה אומר שגם הבדים האיכותיים יהיו מאוד פופולריים משום שזה הולך יחד עם הגזרה ועם התחושה על הגוף של בגד ים שיכול לעמוד במשימה הכבדה של שחייה למרחקים ארוכים.

בגדי ים שלמים עם חיתוכים עמוקים

בגדי ים שלמים מתאימים לכל מי שאינה אוהבת שני חלקים ומעדיפה נוחות, אבל השנה יהיו גם כאלה שיתאימו לחובבות החשיפות הגדולות. בגדי הים השלמים עומדים להיות מאוד חתוכים בכל מקום אפשרי וגם במקומות מפתיעים.

המחשופים יהיו עמוקים מאוד, מפתח הירך יהיה גבוה וחושפני וייצמד לקווי המתאר של המותן הגבוהה כדי שיוכלו לחשוף ותה בדיוק בנקודה הנכונה וכל זה יחד ייתן את התחושה של בגד ים שלם אבל עדיין משוחרר וליברלי. בגדי ים כאלה יתאימו לכולן, כולל מי שרוצה להעז קצת יותר בבגד ים שלם ובמיוחד למי שרגילה רק לשני חלקים ורוצה להתנסות בבגד ים מחמיא כזה.

שרוכים מכל הסוגים

השרוכים עומדים לככב בכל מקום ובכל דגם של בגד ים, שלם או ביקיני. השרוכים יחברו את החלקים בבגד ים שלם, ירכסו את המחשוף העמוק מאוד ברכיסה מוצלבת מעניינת וגם את הצדדים על הצלעות והמותניים, יחברו את החלקים בגב בגד הים וגם יהיו בכל נקודה שאפשר להוסיף אותם על בגד הים עצמו. למרבה הנוחות, הם יופיעו גם בביקיני אבל יותר מודגשים ויותר ארוכים, כדי שאפשר יהיה לרכוס למען היופי ולא רק כדי לחבר את חלקי בגד הים. 

סרוגים גם בחוף הים

כל מי שאוהבת נוסטלגיה ומארה של פעם תיהנה מאוד השנה משום שהסריגה נשארת אתנו גם בקיץ הקרוב ותוצריה היפים יהיו בכל מיני דגמים ובבגד ים שלם או בשני חלקים. הסריגה תהיה הפעם יותר מגוונת כך שתוכלו למצוא יותר סריגה מעניינת ובדוגמאות שונות, ממש כמו בסריגת חורף אבל בבגדי ים.

את התענוג הזה אפשר להתאים לעצמכן אישית גם לפי הזמנה אבל נראה שמי שמייצר בגדי ים יוכל להציע לכן גם בגדי ים סרוגים בדגמים שונים ומשופרים שמתאימים ללוק שתרצו.

אהבתם? אל תתביישו לשתף 🙂
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on whatsapp
Whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *