אנשים משלבים ידיים

קרן ברל כצנלסון

קרן ברל כצנלסון היא עמותה ללא מטרות רווח עם מטרה להעשיר ולהעצים את חייהם של ילדים וקשישים החיים בישראל. כדי למלא את ייעודם, הם מספקים תוכניות המשפרות את איכות החיים, מטפלות במי שזקוק לה ביותר ושומרות על המורשת התרבותית של ישראל. קרן ברל כצנלסון ממוקדת במתן סיוע, תמיכה והנהגה בקהילה היהודית. קרן זו, שהוקמה על ידי ברל וחווה כצנלסון, היא מנהיגה בינלאומית בקרב ארגונים פילנתרופיים יהודיים. ייעוד הקרן הוא לחזק את העם היהודי ואת הערכים היהודיים בקרב יהודים מכל הרקע והזיקות על ידי חיזוק הקשר שלהם עם ישראל, הגולה, ואחד עם השני.

קרן ברל כצנלסון לקידום המדע היא עמותה ישראלית ללא מטרות רווח העוסקת במחקר ופיתוח טכנולוגיות חדשות בתחומי מדעי החיים, לרבות רפואה, חקלאות, כימיה, ביולוגיה ועוד. קרן ברל כצנלסון עובדת על פרויקטים מדעיים שמטרתם לפתור בעיות לאומיות בישראל. מטה הקרן ממוקם בתל אביב.

קרן ברל כצנלסון היא עמותה ישראלית ללא מטרות רווח שמטרתה לספק תמיכה כספית, חומרית ומוסרית לאנשים עם מוגבלויות בישראל. הארגון נוסד על ידי דוד כצנלסון לכבוד אביו ברל.

קרן ברל כצנלסון היא ארגון ללא מטרות רווח שרוצה לשנות את העולם לטובה. הם מתמקדים בפיתוח פתרונות לבעיות גלובליות חשובות. הם פותרים בעיות אלה על ידי שיתוף פעולה עם אנשים, ממשלות ועסקים ברחבי העולם. משימת הקרן היא לשקף על ההיסטוריה של ישראל ולקדם חינוך, תרבות, דמוקרטיה וצדק חברתי. הקרן מבקשת גם לקדם הבנה בין יהודים לערבים.

הקרן מציעה מענקים ליחידים למחקר בנושאים הקשורים להיסטוריה יהודית. הוא גם מעניק מלגות ללימודי תואר שני בלימודי יהדות באוניברסיטאות בחו"ל.

יתר על כן, היא מספקת סיוע כלכלי לדוקטורנטים העובדים בנושאים הקשורים לחברה הישראלית או להיסטוריה יהודית הנרשמים באוניברסיטאות בישראל או בחו"ל.

קרן ברל כצנלסון פועלת על פי העיקרון שלכל ילד מגיע חינוך איכותי, ללא קשר ליכולותיו הגופניות או למצב הסוציו -אקונומי. תכניות הקרן כוללות שירותי התערבות מוקדמת לילדים מתחת לגיל שלוש כדי לסייע להם להגיע לאבני הדרך ההתפתחותיות שלהם; שירותים מבוססי בית ספר הכוללים תוכנית העצמת חינוך לתלמידי בית ספר יסודי בגילאי שלוש עד תשע.

כדי לתכנן עתיד טוב יותר לעם היהודי, קרן ברל כצנלסון עוסקת באופן פעיל במגוון תוכניות ופרויקטים חדשניים. המשימה של BKF היא לבנות עולם טוב יותר לכל היהודים ולהבטיח את המשכיות העם היהודי.

שלושת תחומי ההתמקדות של BKF הם: חיזוק הזהות היהודית העכשווית, פיתוח דור יהודי משכיל ומוכשר, והבטחת ישראל כמקלט בטוח לכל היהודים. חממת החדשנות של BKF, The Idea Lab, מעניקה לקהילה שלה גישה למשאבים המטפחים יצירתיות ומטפחים רעיונות חדשים.

אהבתם? אל תתביישו לשתף 🙂
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on whatsapp
Whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *