אמא ובנה משתמשים במחשב

איך לבחור ספק אינטרנט?

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו ומהירות הגלישה שלנו היא כבר לא בגדר מותרות אלא בגדר צורך. לא משנה אם הסיבה שאתם משתמשים באינטרנט היא לגלישה ברשתות החברתיות, ללימודים, לעבודה, לקריאת חדשות, פנאי ומשחקים או כל סיבה אחרת – החיבור לאינטרנט הוא זה שיעשה את ההבדל בחוויית השימוש שלכם באינטרנט ולעתים ישפיע גם על התפוקה והתפקוד שלכם (למשל בענייני עבודה, לימודים וכד'). אינטרנט מהיר, יציב ואיכותי מתחיל קודם כל בבחירת הספק הנכון. אז איך לבחור ספק אינטרנט אתם שואלים? הנה התשובה.

מהירות הגלישה ומדוע אין לזה תחליף?

בעבר עצם השימוש באינטרנט במסגרת ביתית הייתה פריבילגיה נהדרת אולם ככל שעבר הזמן התשתיות התשכללו וכך גם האפשרות לחבר את הקהל לאינטרנט מהיר יותר ויציב יותר. בשל עובדה זו יותר ויותר אנשים החלו להעדיף תשלום מעט יותר גבוה בחבילה החודשית שלהם כדי ליהנות מאינטרנט מהיר יותר ובצדק. אינטרנט מהיר יותר יכול לחסוך למשתמשים זמן, לשפר את חוויית הגלישה באינטרנט משמעותית וכמובן גם לחבר יותר מכשירים בו זמנית לקו האינטרנט הביתי עם אינטרנט במהירות סבירה בהחלט. אם כן כאשר אתם בוחרים ספק אתם רוצים לבדוק מספר פרמטרים חשובים.

איך לבחור ספק אינטרנט?

  • תשתית – אתם רוצים לבדוק עם הספק לאיזו תשתית הוא מחובר. יש כמה תשתיות בישראל, חלקן בפריסה ארצית, חלקן רק בערים או באזורים מסוימים. יש תשתיות המבוססות כבלי DSL ויש תשתיות מתקדמות יותר של סיבים אופטיים שנחשבת כיום לסטנדרט הגבוה ביותר של איכות ומהירות הגלישה. ככל שהתשתית איכותית יותר כך מהירות הגלישה הפוטנציאלית גדולה יותר. 
  • מהירות מקסימלית – בדקו מהי המהירות המקסימלית שהספק יכול לחבר אתכם אליה. זכרו כי מדובר גם בתשתית שהוא מתחבר אליה. יש ספקים שמחברים אתכם לחבילה של עד 1GB מהירות גלישה אבל בפועל התשתיות באזור שלכם מאפשרות מהירות של עד 100 מגה למשל ולכן אתם משלמים על חבילה יקרה וגדולה יותר לחינם. לחילופין יש ספקים שלא עובדים עם כל התשתיות ולכן יכולים לחבר אתכם לתשתיות הישנות בלבד ולא לסיבים האופטיים עם מהירות הגלישה המהירה יותר.
  • תמיכה ושירות – בדקו האם התמיכה הטכנית עונה לכם במהירות, האם החברה מספקת שירותי תמיכה 24/7? תוך כמה זמן יגיע אליכם טכנאי במקרה של תקלה? ועוד. 
  • מה עוד מציעים לכם בחבילה? – לכל ספק יש דרך משלו למשוך את הלקוחות ואולי אפילו לבדל את השירות שלו מיתר הספקים. לכן הוא יציע שירותים משלימים נוספים או חבילות מיוחדות. בדקו מה הספק מציע לכם, באיזה מחיר, לכמה זמן וזכרו גם ללמוד אודות האותיות הקטנות של ההסכם. 

לסיכום; בחירת ספק אינטרנט יכולה לעתים לבלבל עם הפרסומות הרבות שיש בתחום. אני ממליצה על שירותיה של חברת טריפל C הנחשבת היום לחוד החנית בכל הקשור לחיבור חכם לאינטרנט ואפשרות לשלוט על החבילה דרך האינטרנט בקלות ובמהירות.

אהבתם? אל תתביישו לשתף 🙂
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Share on whatsapp
Whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *